+358942457566

* English speaking manager

Mon-Fr 09:00 - 17:00 (GMT+2)

Takuu

• Kuinka pitkä Armytekin tuotteiden takuuaika on?

10 vuoden — lentokonealumiinista valmistetut valaisimet.

5 vuoden — polykarbonaatista valmistetut valaisimet ja latauslaite.

2 vuotta — kiinnikkeet, etäkytkimet, värisuotimet, virtalähteet, vaihdettava sukellustakakannen, latureiden osat, lentokonealumiinista valmistettujen valaisimien osat (akut, otsaan kiinnikkeet, polkupyöräkiinnikkeet, Micro USB ja Magnet USB latauskaapelit, painikkeet sekä liittimet).

1 vuosi – polykarbonaatista valmistettujen valaisimien osat (sisäänrakennettut akut, kiinnikkeet, pitimien, painikkeet sekä liittimet).

Tuotteen vikaantumiseen liittyvien tilanteiden välttämiseksi lue tuotteen ohjeet huolellisesti ja noudata niitä. Muista myös noudattaa huoltokeskuksen asiantuntijoiden suosituksia! Ota yhteyttä huoltokeskuksen asiantuntijoihin puhelimitse +358 50 5507266 tai sähköpostitse service@armytek.fi.

Saadaksesi apua takuuhuollosta, sinun on:

• ilmoitettava tilausnumerosi, jos ostit tuotteen verkkosivustoltamme;

• toimitettava ostotapahtuman vahvistava asiakirja, kuten kuitti tai takuukortti, jos tuote on ostettu toisesta liikkeestä.


• Mitä tehdä, jos huomaat vian?

Jos huomaat valaisimessasi toimintahäiriön, tarkista seuraavat asiat:

1. Varmista, että olet lukenut valaisimen käyttöohjeen ja että toimit niiden mukaan.

2. Testaa, jatkuuko valaisimen toimintahäiriö varmatoimisella ja ladatulla akkulla.

3. Magneettisen laturin merkkivalo palaa jatkuvasti tai vilkkuu oranssina — varmista, että olet vaihtanut virtalähteen ja puhdistanut liittimet vanupuikolla sekä alkoholiliuoksella.

4. Monitoimivalaisimen tai Prime-sarjan valaisimen magneettisen laturin merkkivalo vilkkuu punaisena – varmista, että olet kiertänyt valaisimen korkkia auki 1/4-kierrosta aloittaaksesi lataamisen.

5. Taktinen valaisin ei toimi kunnolla (ei vaihda tiloja tai vilkkuu) — varmista, että valaisimen runko on asennettu oikeinpäin (valopäähän tulee kiinnittää se rungon osa, jossa ei ole mattapintaista hankausta estävää pinnoitetta) ja rengas on kiinnitetty takakanteen.

Jos olet noudattanut kaikkia yllä olevia suosituksia eikä ongelma ratkennut, lähetä takuupyyntösi tästä. Liitä lomakkeeseen ongelmasta kuva tai video, jonka koko on enintään 20 MB.

Vaihdamme veloituksetta kaikki asianmukaisesti käytetyt ja huolletut (huolto-ohjeiden oppimiseksi seuraa huolto- ja säilytysohjesivua) tuotteet ja osat, jotka on havaittu viallisiksi.


• Mitkä tapaukset eivät kuulu takuun piiriin?

Takuukorjaus ja vaihto ei ole saatavilla seuraavissa tapauksissa:

  • Moitteettomasti toimivat tuotteet tai vialliset tuotteet, jotka ovat vaurioituneet modifikaatioiden, vääränlaisen tai epäasianmukaisen käsittelyn vuoksi.
  • Tuotteet, joiden viat johtuvat huolto-ohjeista poikkeamisesta (napsauta tästä) oppiaksesi huolto-ohjeet).
  • Tuotteet, joiden viat ovat aiheutuneet tuotteen tai sen osien huolimattomasta käsittelystä tai valtuuttamattomien henkilöiden suorittamista korjaustoimenpiteistä.
  • Vauriot, jotka aiheutuvat valaisimen käytöstä klooratussa tai saastuneessa nesteessä tai merivedessä.
  • Toimintahäiriöt, jotka johtuvat ei-suositeltujen tai huonolaatuisten akkujen käytöstä.
  • Tuotteet, joissa on normaalia kulumista: naarmut ja halkeamat rungossa ja lasissa, pinnoitteiden hilseily, rungon kolhut, kumi- ja muoviosien hankaumat ja kulumat; kierreliitosten kuluminen (kulumisen estämiseksi ja valaisimen vedenpitävyyden varmistamiseksi on tarpeellista voidella kierteet ja silikonitiivisteet erityisellä silikonirasvalla (voit ostaa silikonirasvaa täältä)).
  • Vaurioituneet tuotteet, joissa on jälkiä mahdollisista häiriöistä valaisimen valopään piirilevyssä.
  • Tuotteet, joiden toimintahäiriö johtuu ilmoitetun kestävyyden ylittävästä mekaanisesta iskusta: mekaanisesta iskusta aiheutunut halkeuma tai murtuma, muoviosien rikkoutuminen sekä taktisien valaisimien kaukokytkimien johtojen murtumat/halkeamat.

Jos vikasi ei kuulu takuun piiriin, ota yhteyttä puhelimitse +358 50 5507266 tai sähköpostitse service@armytek.fi niin teemme ratkaisuehdotuksen.

Kaikki sivuillamme oleva tieto on tarkoitettu vain tiedotustarkoituksiin. Valmistaja voi muuttaa ehtoja ilman erillistä ilmoitusta.


• Kuinka voit saada takuunalaista palvelua?

Takuuhuollot ja takuun ulkopuoliset huollot suoritetaan puhelimitse +358 50 5507266, sähköpostitse service@armytek.fi tai takuupyyntölomakkeen kautta tehdystä pyynnöstä. Viestiin tai takuupyyntöön tulee liittää kuva tai video toimintahäiriöstä, jonka koko on enintään 20 Mt. Jos ostit tuotteen verkkosivuiltamme, sinun on kerrottava tilausnumerosi takuupyynnössäsi. Jos tuote on ostettu toisesta liikkeestä, sinun on esitettävä oston vahvistava asiakirja, kuten kuitti tai takuukortti.

Viallinen tuote on lähetettävä toimistollemme varusteineen (valaisin, akku, laturi) ongelman tarkempaa diagnoosia varten. Asiakas maksaa toimituskulut viallisten tuotteiden toimituksesta palvelukeskukseen. Kun vaihdat tuotteen, lähetämme korvaavan tuotteen sinulle samoilla varusteilla, jotka vastaanotimme sinulta. Osoitetiedot viallisen tuotteen postittamiseksi toimitetaan sinulle lähetettyäsi sähköpostia osoitteeseen service@armytek.fi.