Takuuvaatimus


Takuuhuoltoprosessi

1. Täytä takuupyyntölomake (lomake on alla), ilmoita vian syy ja liitä ongelmaa kuvaava video (videon koko ei saa ylittää 20 MB). Huoltopäällikkömme ottaa sinuun yhteyttä yhden arkipäivän kuluessa.

2. Kun olemme saaneet selville valaisimeen tai lisävarusteeseen liittyvän ongelman, saat sähköpostin, jossa on osoite, johon valaisin tulee lähettää diagnostiikkaa ja korjauksta varten.

3. Lähetä meille valokuva / valokopio laskusta (ja seurantanumerosta), joka vahvistaa että olet lähettänyt valaisimen osoitteeseemme.

4. Tämän jälkeen otamme takuutapauksesi työn alle.

5. Huoltopäällikkömme ottaa sinuun yhteyttä, kun ongelma on ratkaistu.

6. Kun lähetys on pakattu ja lähetetty palautusosoitteeseen, huoltopäällikkömme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa sinulle seurantanumeron.

TAKUUTAPAUKSET:

1. Ongelma elektroniikassa (valaisin ei enää syty, lakkasi yhtäkkiä toimimasta tai sisällä olevat kontaktit ovat palaneet).

2. Lasin halkeama, joka johtuu valaisimen kokemasta lämpöshokista.

3. Ongelma korkin kanssa (jonka takia valaisin lakkasi toimimasta).

4. Ongelma lisävarusteissa (repeämä, halkeama).