Mo-Fr 9:00 - 00:00 | 17:00-00:00 ENG

Takuuvaatimus

TAKUUVAIHTO

1. Täytä takuuvaatimuslomake sivustolla (lomake on alla) ja esitä syy takuuvaihdolle.

2. Kun takuuvaatimus on vastaanotettu, huoltohenkilöstömme ottaa sinuun yhteyttä yhden arkipäivän kuluessa.

3. Kun valaisimen ongelma on selvitetty, saat sähköpostin osoitteella, johon valaisin tulee lähettää (akkua ja lisätarvikkeita ei tarvitse lähettää).

4. Lähetä meille valokuva/skannattu versio lähetyskuitista (ja seurantanumerosta), mikä vahvistaa valaisimen lähetyksen osoitteeseemme.

5. Tämän jälkeen takuuasiasi ratkaisu alkaa

6. Kun palaava paketti on valmis ja lähetetty osoitteeseesi, henkilökuntamme ottaa sinuun yhteyttä ja antaa seurantanumeron.

TAKUUTILANTEITA:

1. Ongelma elektroniikan kanssa (valaisin ei käynnisty, ei yhtäkkiä toimi, liitokset sen sisällä ovat palaneet).

2. Halkeama lasissa.

3. Ongelma takakorkin kanssa (syy, miksi valaisin ei enää toimi).

4. Ongelma lisätarvikkeiden kanssa.